21 kwietnia OBLICZA INDONEZJI

Środa, 21.04. godz.18.00 OBLICZA INDONEZJI (prezentacja multimedialna, cz. 2) - spotkanie z Agnieszką Śliwą z autorskiego cyklu Z plecakiem przez Azję

Zapraszam serdecznie na drugą część mojej relacji z podróży do Indonezji we wrześniu 2007.Pojechałam tam na zaproszenie indonezyjskich przyjaciół, mieszkałam w ich domach i byłam traktowana jak członek rodziny :) Tak więc był to wyjazd mało turystyczny, a za to mogłam z bliska przyjrzeć się codzienności i obyczajom tego kraju oraz poznać lepiej Indonezyjczyków i wartości, jakimi kierują się w życiu.

Tym razem opowiem o życiu w indonezyjskiej rodzinie, o zetknięciu z islamem, o wszechobecnych wulkanach (które mogłam podziwiać z lotu ptaka, z daleka...i od środka), o typowych potrawach oraz o pięknej, rajskiej wyspie Bali.



Agnieszka Śliwa – absolwentka Politechniki Warszawskiej, z zamiłowania podróżniczka i wielka miłośniczka Azji. Po rocznych studiach w Japonii co roku wraca w tamten zakątek świata. Oprócz Japonii zwiedziła również Indonezję i Koreę Południową. Czynnie działa w Studenckim Kole Japońskim UW, bierze udział w licznych wydarzeniach związanych z kulturą Azji, prowadzi prezentacje i pisze artykuły o swoich podróżach.