KOREA POŁUDNIOWA: POBYT W BUDDYJSKIEJ ŚWIĄTYNI I NA GRANICY Z KOREĄ PÓŁNOCNĄ

Środa, 23. 06. KOREA POŁUDNIOWA: POBYT W BUDDYJSKIEJ ŚWIĄTYNI I NA GRANICY Z KOREĄ PÓŁNOCNĄ (prezentacja multimedialna, cz. 2) - spotkanie z Agnieszką Śliwą z autorskiego cyklu Z plecakiem przez Azję.

Serdecznie zapraszam na drugą część relacji z podróży do Korei Południowej we wrześniu 2008.
Tym razem opowiem Wam o:
- niezapomnianym pobycie w buddyjskiej świątyni, gdzie żyłam jak mnisi - jadłam jak oni, ubierałam się jak oni, modliłam się jak oni...
- szokującej wizycie na granicy z Koreą Północną, w DMZ, czyli strefie zdemilitaryzowanej
- barwnej podróży do Korean Folk Village, gdzie mogłam zapoznać się z tradycyjnym tańcem, strojami, rękodziełem i ludowymi obrzędami

Do zobaczenia!



Agnieszka Śliwa – absolwentka Politechniki Warszawskiej, z zamiłowania podróżniczka i wielka miłośniczka Azji. Po rocznych studiach w Japonii co roku wraca w tamten zakątek świata. Oprócz Japonii zwiedziła również Indonezję i Koreę Południową. Czynnie działa w Studenckim Kole Japońskim UW, bierze udział w licznych wydarzeniach związanych z kulturą Azji, prowadzi prezentacje i pisze artykuły o swoich podróżach.