CEREMONIA ŚLUBNA NA JAWIE ORAZ INNE OBLICZA INDONEZJI



Środa, 17.03. godz. 18.00
Galeria Azjatycka, Freta 5, Warszawa, WSTĘP WOLNY


 








CEREMONIA ŚLUBNA NA JAWIE ORAZ INNE OBLICZA INDONEZJI(slajdy) - spotkanie z Agnieszką Śliwą z autorskiego cyklu Z plecakiem przez Azję.
 Zapraszam serdecznie na pierwszą część mojej relacji z podróży do Indonezji we wrześniu 2007.



Pojechałam tam na zaproszenie indonezyjskich przyjaciół, mieszkałam w ich domach i byłam traktowana jako członek rodziny :) Tak więc był to wyjazd mało turystyczny, a za to mogłam z bliska przyjrzeć się życiu codziennemu i obyczajom tego kraju oraz poznać lepiej Indonezyjczyków i wartości, jakimi kierują się w życiu.Centralnym punktem mojego pobytu w Indonezji był ślub starszej siostry mojej przyjaciółki, podczas którego byłam druhną panny młodej!


Podczas prezentacji opowiem o wielodniowych przygotowaniach do ceremonii, o tradycyjnych rytuałach związanych ze ślubem i o zaskakującym przyjęciu weselnym ;)  Wspomnę również o innych aspektach mojej indonezyjskiej przygody. Oprócz zdjęć będzie można również zobaczyć  kebayę – tradycyjny kobiecy strój indonezyjski.





Agnieszka Śliwa – absolwentka Politechniki Warszawskiej, z zamiłowania podróżniczka i wielka miłośniczka Azji. Po rocznych studiach w Japonii co roku wraca w tamten zakątek świata. Oprócz Japonii zwiedziła również Indonezję i Koreę Południową. Czynnie działa w Studenckim Kole Japońskim UW, bierze udział w licznych wydarzeniach związanych z kulturą Azji, prowadzi prezentacje i pisze artykuły o swoich podróżach.